söndag 24 juli 2011

Hur många meter behöver jag?

Ojojojojoj, så jag har städat idag! Slängt en massa skit (mest onödiga papper), dammsugit, strukit både kläder och en ny duk som nu ligger på mitt matbord, sorterat bland loppis- och traderasaker, dammsugit en gång till... Nu är min lägenhet nästan fin igen. Badrummet är kvar, men det får vänta.

Hann inte sy. Men nu på kvällskvisten har jag kollat in en butik med många härliga tyger. Såg en annons i Metro härom veckan, rev ut den och under dagens rens hittade jag den i väskan. Bland annat blev jag inspirerad av detta:


Butiken heter Ljungbergs och du kan besöka dem i Floda eller Rydboholm eller helt enkelt beställa från deras nätbutik. Åh, så många fina, fina tyger. Ett lyckans rike för mej.

1 kommentar:

tooshou sa...

try this website replica bags philippines replica louis vuitton bags replica bags turkey Loewe Dolabuy replica bags australia