tisdag 24 maj 2011

Vem har skvallrat?

Men hur kan man ens testa att tvätta en mörkt rosa grej tillsammans med vittvätt? Borde man inte ha insett att det inte går när man är i 45-50-årsåldern? *skakar på huvudet*

I övrig är det en pissdag då en viss myndighet "funnit uppgifter" om att jag arbetat i annat land. Eftersom de vill ha intyg på min lön antar jag att dessa uppgifter inte kommer från nått skattekontor (då vet de ju vad jag tjänat) och drar slutsatsen att de fått ett tips från nån. Vad jag inte fattar är vem som skulle ha berättat det. Vem har ägnat tid åt sånt? Knappast min värsta ovän för hon fattar väl inte sånt.

Nu ska jag packa loppissaker och gråta lite mer, samt ägna en timme åt House i blandad oordning innan det är dags att sova. Den här söta fejkbabushkan ska jag inte sälja. Eller? Det kommer bli dyrt det här...


Äh, jag tror fanimej jag tar en grogg också. Det kan jag behöva!!

Inga kommentarer: