söndag 15 maj 2011

Röstfusk i Eurovision

Alltså, de måste ha fuskat med rösterna i gårdagens schlagerfinal. Jag kan verkligen inte se hur Grekland kunde bli 7:a på nått annat sätt. De borde ha blivit sist, delat med de eländiga dumstrutarna från Moldavien. Som valigt gick det jättedåligt för de bidrag jag tyckte bäst om. Slutsatsen är således denna, att min musiksmak torde vara den sämsta i Europa. Konstigt nog känner jag väldigt många som gillar samma saker som jag.



Jag tror att jag gillade sången ovan bäst. Den är catchy på nått sätt. Självklart kom den näst sist. Det är den enda låten jag minns, förutom Saade. Så minns jag ju de irländska studsbollarna, men bara gossarna själva, att de sjöng nått om lipstick och hade en hysterisk bildskärm bakom sig. Eller nått.

Notera att jag var helt nykter, så att jag glömt beror inte på askalasklappkanonfylla.

Inga kommentarer: