tisdag 3 maj 2011

Okej då!

Jag försöker mej på en comeback på bloggen. En försiktig en iallafall...

Påsken var en blandning av awsome och dubbeltrött. En slags varannandagsfest liksom. Champagne och eftermiddagslur. Hurra och soooova. Hade underbart trevligt och mådde finfint mest hela tiden.

Senaste helgen bestod mest av den svenska alkohollagen. På valborgsmäss hade jag läst så mycket så det nästan rann rö'tjut ur örona på mej, och vid 9-tiden på kvällen fick jag nog och bestämde mej för att praktisera lite. Drog på en för min del lugn fest och hade kul. Gick på lokal och musiken var mycket bra. En sen middag, eller kanske var den tidig, vid 4 på morgonen. Sov, vaknade och läste mer. Körde hem en gosse. Läste igen. Deklarerade och återgick återigen till lagen. På måndagsmorgonen gjorde jag det fruktade provet och klarade det. Shitpommesfrites, så himla lättad över att jag nu fått diplom och är godkänd för alkoservering!

Inga kommentarer: