torsdag 5 maj 2011

En liten extratur

Jag lider av låsnoja. Allvarligt. Får med alltför jämna mellanrum för mej att jag kanske inte låst dörren, och detta gäller speciellt på jobbet. Idag krånglade det med belysningen när jag skulle gå. Detta stressade mej så till den milda grad att jag glömde larma. Kom på det precis när jag kommit till busshållplatsen, sprang tillbaks, larmade på och sprang till bussen. Puh!

Hann med den, men sen började nojan. Hade jag verkligen låst eller bara dragit ut nyckeln ur låset? Ju längre jag kom från jobbet, ju mer osäker blev jag. Så när jag kom hem fick jag helt sonika ta bilen och åka tillbaks. Gissa vad? JAG HADE LÅST!! Ja, nått annat hade jag väl inte väntat mej, med tanke på den extra manövern, men hade jag inte åkt dit hade det garanterat varit olåst. Lagen om alltings jävlighet.

Det bästa idag har varit min middag:


Jag kommer aldrig kunna bli vegetarian. Älskar kött. Helst ska det vara en blodig biff, och absolut med potatis. För är det nått jag älskar mer än döda kor eller älgar så är det potatis och det i alla tänkbara former!

Inga kommentarer: