fredag 21 oktober 2011

Klickat hem lite

Nu börjar jag åter skönja ett hem. Har en del kvar att rensa och plocka i, och så återstår dammsugningen. Känns skönt! Firade just med att shoppa lite på Ellos.se då jag inte känner mej motiverad att åka till stan. Dessutom kommer snart en gammal, god vän på fika. Hon är på genomresa, sort of, och då är det ju trevligt om jag är hemma...

Vad köpte jag då? Jo, en underklänning som jag länge varit i behov av, en skön kofta till höstkylan, ett par byxor (som inte är för stora - viktminskning kostar pengar...) en vid, prickig kjol och den här:

Kom på att den kan bli snygg som extra ytterkruka. Den är ju inte direkt vattentät gissar jag, så jag ställer blomman i en vanlig ytterkruka och sen krukan i den här brödkorgen. Passade på att köpa två, så jag hoppas verkligen att det blir precis så fint som jag tänkt mej!