söndag 16 oktober 2011

Dags för måndag igen

NU! Nu har jag kommit på precis vad jag vill göra. Frågan jag klurar på nu är hur jag kommer dit. Har lite lösa planer. Kanske någon av dem funkar? Tell you later, om jag faktiskt fortsätter med mina idéer.

Helgen har varit superbra! Har fått en hel del gjort. Bland annat har jag äntligen lyckats få upp mina nya gardiner. Har ju segat med det ett tag nu... minst sagt. Alla ursäkter hade en ganska enkel grund: jag har bara ett litet bordstrykbräda och gardiner är... eh... stora att stryka... Fast nu är de uppe. Glad.

Idag har jag dessutom varit på en väldans trevlig utflykt, helt på egen hand. Åkte enligt gårdagens planer till Gunnebo slott och gick på en skådespelsvisning. Håller med en av tanterna som var med: Det här var MYCKET bättre än jag förväntat mej. Rekommenderas varmt. Så här fint är det på Gunnebo:


Passade också på att ta en promenad i omgivningarna. Ett par WW-poäng till mej, tack och katchiiiiing!

Inga kommentarer: