fredag 21 oktober 2011

Godmorgon världen

Viker upp persiennerna och skådar SOL!

Har sovit i nästan nio timmar, förutom att nån unge tiiiidigt i morse tvunget skulle skrika till mamma/pappa utanför dagiset jag bor granne med. Hade ställt alarmet på halv nio, eftersom jag har tvättid och nu ligger skiten i maskinerna. Det blir bara en omgång idag (tre maskiner) så det borde va torrt och klart om ett par timmar. Gôtt. Så är jag ledig i exakt tre dygn. Ännu mer GÔTT!

Nu ska jag mysa med äggmacka framför nyhetsmorgon. Gaddafi/Khadaffi/Kadafi (stavningen verkar bero på vem du frågar...) är död, Steffo får väl prova nått vin och lite mat och nu är visst David Hellenius där.


Jag hade redan mystofflor, men när jag såg de här blev jag tvungen att köpa. Ballerinatofflor! Finns både de beige (som jag köpt) och lavendellila på Hemtex. Underbara!

2 kommentarer: