fredag 14 oktober 2011

Blivande student?

Har precis redigerat mina val av högskolekurser, så nu är det bara att hoppas. Ja, jag vill studera mera! Skickade iväg ansökan till Linnéuniversitetet, då de har massor av distanskurser. Förresten, nu när jag tänker efter ska jag nog kolla Göteborgs uni också... Och kanske ännu fler?

Det bästa i hela kråksången var att mina tidigare betyg och meriter redan finns registrerade hos antagningsmyndigheten och jag slipper skicka in gymnasiebetyget (det som jag inte hittat under morgonens rensning av papper) eller högskolepoäng. Det var bra att Ines Uusmann hade fel när hon trodde att internet bara var en fluga. Det kickar ASS att sånt här redan finns lagrat, så slipper jag det omaket! Lätt som en plätt, nu är det bara att vänta på svar.

Inga kommentarer: