söndag 10 oktober 2010

Tvättdag

Japp, nu har jag kört igång de första maskinerna tvätt i min nya tvättstuga. Blev snudd på galet glad när jag upptäckte att det fanns så många maskiner och att det dessutom går JÄTTEFORT att köra ett program. Fanken, jag kommer ju vara klar på ett kick! Undrar om torkrummet är lika effektivt.

I övrigt ska jag ägna denna söndag åt att fortsätta försöka få till hemmet. Det har gått lite långsamt då grannen under tycker att jag väsnas. Att jag måste smyga och bli lättare på foten. Hell, jag är ju tjock så det låter så här när jag går. Nämnda granne ("D" som han/hon kallade sej i klagobrevet) pluggar så denne har oregelbundna tider. Ibland behöver D lägga sej tidigt och ibland sova lite längre på morgonen. Eh, sorry? Säkert måste jag vara tyst när det är söndag åxå, så egentligen finns det ingen tid då jag får flytta in min saker där de ska vara. Jag jobbar ju hela dagarna och har ganska regelbundna tider för att tjäna ihop till de studieskulder som D sliter för att få. Idag skiter jag i om granne D är bakfull och vill sova. Jag ska flytta in ordentligt!

2 kommentarer:

Cirkus Anna sa...

Har du fått klagobrev? Men herregud. Tål man inte grannar får man flytta till ett hus på landet. Goddamnit. Och du bodde ju hos mig i flera dagar och jag tyckte du var jättetyst! Puss på dig!
Längtar tills jag får se din lya.

Vanilja sa...

Ja lite stört är det... Men snart slutar tjockisen klampa runt med prylar och landar i "soffan" igen hahaha