torsdag 7 oktober 2010

A closet full of clothes...

...yet nothing to wear...

Alltså, igår när jag plockade in de sista kläderna i garderoben kunde jag inte låta bli att skratta. Fifan va mycke trasor jag har! Helt galet! Skulle alla kläder i alla butiker ta slut imorrn så har jag ändå resurser som räcker en livstid. Kolla bara (och lägg märke till min otroliga färgordning - är det nånstans jag är organiserad så är det i skåp haha)


Det konstiga är ändå, att imorrn ska jag helt oförhappandes gå på konsert och har inget att ha på mej. DET om något är konstigt. Väldigt märkligt till och med.

2 kommentarer:

Peilla sa...

Vilken organisation! Skulle du kunna hoppa pa ett flyg till Sydney och fixa till mina samt barnens garderober???

Vanilja sa...

Det skulle jag VÄLDIGT gärna göra! Skulle passa bra, för då kan jag ju hälsa på samtidigt ;-) Tyvärr saknas det både tid och pengar just nu, men när ni flyttar hem ska jag komma ner till Skåne och organisera *S*