tisdag 5 oktober 2010

Hörde ni?

...det var pausfågeln som kvittrade. Har haft fullt upp med flytten så har inte hunnit uppdatera på några dagar. Nu är jag iallafall på plats i Göteborg och kan röra mej i den lilla, lilla lägenheten igen. Nej, jag har inte packat upp allt än, men med tanke på att jag knappt hunnit vara hemma så tycker jag nog ändå att jag kommit ganska långt.

Igår slog jag personligt hastighetsrekord på IKEA. På mindre än 20 minuter hann jag igenom båda våningarna och alla avdelningar och dessutom få med mej det viktigaste ut från varuhuset. Idag har jag varit dit igen, dock i ett långsammare tempo. Måste klura ut bra förvaring i badrummet och har en del funderingar... Får väl se hur jag löser det.

Nu ska jag packa upp lite mer grejor innan det blir ett svanhopp i sängen.

Inga kommentarer: