lördag 30 oktober 2010

Gilla, gilla, gilla!!!

En underbar lördag! Alla rätt liksom som började med en riktigt rolig dag på jobbet, ännu en tur (en snabb sådan) på IKEA och även en runda på Bäckebol. Sen hem och iväg igen. Hann precis med bussen tio i fyra och kom till Korsvägen precis när la familia korsade Södra vägen. Tajming minsann. Fika på Avenyn med dem, sen en skön promenad. Köpte sushi (SOM jag längtat) och tog med hem och nu ligger jag här och tänker inte göra nått mer idag, men än kose meg.

På bussen hem satt jag framför en tjej och en kille. Kunde omöjligt undgå att höra deras inte alls diskreta samtal. Vet inte vad James hade gjort för att tjejen skulle lämna honom (och här kan jag ju tillägga att James inte var killen på bussen) men nått svinigt var det. Dessvärre (euhm...) fick jag inte höra varken början eller slutet på historien, men en sak sa hon som fastnade: "Hjärnan fattar och tycker inte om det men hjärtat verkar inte förstå. De jobbar inte tillsammans på nått sätt." Just det kan jag relatera till, vad det än nu var som idiot-James hade gjort.

1 kommentar:

dagens vadå? sa...

sushi är himla gott och ikea bästa i världen att gå på :-) låter som en trevlig lördag