fredag 22 oktober 2010

Det börjar likna ett hem

Vill ha en ny väckarklocka. Slängde den gamla digitala miniklockan när jag flyttade och nu använder jag mobilen. Behaglig melodi som väcker mej, men vill ha en riktig istället. Mamma skulle inte gilla det här med mobiltelefonen... Problemet är bara att jag vill ha en som är TYST. Inget tickade alltså. Blir galen på tick-tock-tick-tock när jag ska sova. Köpte en tokbillig på IKEA, men den hörde jag för tydligt så bort med den. Den här är så himlans fin:


Fast den tickar nog. Ser ut som den gör det... Kanske kan maila och fråga innan jag eventuellt beställer den från Nostalgica.se

I övrigt kan jag meddela att det är Stora Fixardagen. Ska klämma in de återstående sakerna på sina platser (oavsett om jag stör granne D eller inte), tvätta, skruva ihop min Bennohylla som jag ska ha i badrummet, bestämma vad jag ska bjuda mina gäster på imorrn samt inhandla diverse saker. Lika bra att fortsätta nu då!

Inga kommentarer: