söndag 24 oktober 2010

Eftermiddagens resultat

Täcket vs duschen/stan 9-0

Mitt gosiga täcke vann överlägset. Kände mej ju ganska pigg, men helt plötsligt orkade jag inte. Huvudvärken dunkade till mej i huvudet och bara att äta lite mat var som att bestiga åtminstone ett mindre berg. Inte Mount Blanc utan mer som Granberget, 701 möh, men ändå tillräckligt för att jag skulle dö en smula. Insåg att jag fuskat rejält med blodtrycksmedicinen denna vecka, så det är nog inte bara vinet som golvade mej (men jag sticker inte under stol med att det är en icke obetydande faktor...)

Så nu ligger jag här, lite mer alert än för en timma sen, men fortfarande utan lust att göra nått. Dessvärre har min ynklighet lett in mej på tankebanor jag helst vill slippa. Kan de inte bara försvinna, de där känslorna som jag fortfarande har, trots allt skit som varit?

Inga kommentarer: