fredag 17 juni 2011

Ledig fredag

Upp å hoppa! Är ledig och har segat hela morgonen i sällskap med kusin och Pete the Rockstar. De kom igår kväll och ska gå på Metaltown under helgen. Jag för min del avstår då jag tycker 1300 spänn är lite i dyraste laget för att se det enda band (läs: Volbeat) jag tyckte jag hade lust att se.

Som vanligt när jag är ledig står tvätt på schemat. Snart klar med det, väntar bara på att det ska bli torrt. Sen ska jag banne mej åka ner på stan och SHOPPA! Upptäckte att det visst va rea på NK och att den startade idag kl 11.00. Det blir där jag spenderar de där festivalpengarna. Mer min grej.


Gjorde en liten tapastallrik igår efter jobbet. Upptäckte att det finns chili cheese att köpa på ICA, så jag var ju tvungen att prova. Det va sådär. När jag vände dem rann en del ost ut. Ok, det va gott, men det hade varit bättre om chiliosten hade varit inne i bollarna och inte utanför. Burger King gör det bättre.

Inga kommentarer: