onsdag 15 juni 2011

Gaaaaaahhhhh!

Wardrobe crisis. Precis som vanligt.

Kom på att det snart är midsommar och sen semester och med detta kommer ett och annat kalas och jag har inget spännande att klä på den här kroppen som råkat svälla på nått konstigt sätt under vintern utan att jag ens gett den minsta lilla hint om att det skulle vara okej (japp, det blev en lång, frustrerad mening).

Inga pengar har jag heller. Skittrist. Eller jag har pengar på mitt andra konto, fast de skulle jag ju spara till semestern. ......HEY! Det ÄR ju semester snart, så en femhundring kan jag väl få spendera? Lovar mej själv att hålla mej till rea. Är det rea på NK? Hoppas. Annars får väl HM funka.


Ska nog ta en tripp in på butiken vid Kungsplatsporten imorrn när jag är på hemväg efter jobbet...


Inga kommentarer: