lördag 9 april 2011

Jamentitta!

Ojojoj, så himla nära döden jag kände mej i morse. Detta trots att jag inte på nått sätt var varken sjuk eller bakis. Trött, tröttare, tröttast bara. Blev en sen kväll igår, då jag något överraskande blev bjuden på en Queens tribute konsert på Lisebergshallen och sedan tog en väldigt sen (och garanterat onyttig) middag på BK Avenyn.

Upp och tvätta redan halv nio, eftersom jag hade lunch på stan planerad. Seeeeeg var ordet, men piggnade till framåt förmiddan. Steppade ut och HEJ så glad jag blev. Varmt och skönt och de orkanliknande vindarna som farit genom stan den senaste veckan var som (håll i er nu, det kommer ett skämt) bortblåsta.

Trevligt med mat och shopping tillsammans med Mary and mother. När jag kom hem tillbaks till bäcken hittade jag dessa fina:


DET ÄR VÅREN I GÖTEBORG!!

Inga kommentarer: