måndag 12 september 2011

Skräp i magen

Sen några veckor tillbaks har jag varit medlem på Viktväktarna online (eller vad de nu kan kalla det). Våren 2000 körde jag och en av mina kombos programmet med möte en gång i veckan, så jag vet att det funkar. Det har det gjort även den här gången, so far. Men den här helgen... Ojoj, det finns nog inget större hopp om viktminskning. Hoppas mest att jag inte gått upp flera kilon istället. Egentligen väger jag mej på måndagsmorgonen, men eftersom jag inte är hemma så får det bli imorrn bitti. Spännande...

Cider, pizza, hamburgertallrik, donuts, chips... Ja, du får kanske en bild av hur min helg har sett ut. Men samtidigt känner jag att helluuuu, det är inte varje helg som ser ut så här och ibland måste man få göra sånt. Med facit i hand känns det som om det inte ens var tillräckligt gott för att slösa varken pengar eller kilon på och det är ju på nått sätt positivt.

Inga kommentarer: