söndag 25 september 2011

Cider, det dåliga dietvalet...

Jag har tappat Viktväktarinspirationen lite sådär för tillfället. Så istället för att hålla mej till mina 29 points igår drog jag i mej typ 60 istället... Då åt jag ingen lunch utan gick direkt på en tidig middag på restaurang. Sedan gick jag och Advokaten till Dubliner, och där mina vänner, där har de Strongbow på tapp. Cider är inte alls bra om man försöker följa nån slags diet. Inte alls! Och nu kom jag på att jag nog kanske åt en liten hamburgare på McDonalds åxå, eller kanske det var nått jag drömde? Vet inte så säkert.


(bilden är från ett annat festligt tillfälle på samma pub)

1 kommentar:

Peilla sa...

Men ah vad gott det ar! Strongbow pa tap ar ett minne blott. Har fatt borja dricka Bulmers pa tapp...det duger men inte ar det lika gott som Strongbow :-( Kram