onsdag 7 september 2011

Gilla, gilla, giiiiillaaaaaaaaaa!

Fick ett tips från min vän i landet Oz. Hon skickade en länk till Etsy och hej, det kan komma bli dyrt det här! Har inte hunnit kolla på allt, men den här skylten gillade jag verkligen:


Det fanns fler olika texter och lite annat - supersnyggt på rätt plats (och förhoppningsvis skulle mitt lilla ställe vara en av de platserna). Kolla gärna runt du också, det är lite som en marknad med massor av olika smådesigners. Härligt!


DAGENS BÄSTA är faktiskt i princip hela dagen. Bra flyt på jobbet gör mej glad och nöjd. Och imorrn ska jag och Katten åka hem till byn. Ser fram emot både sällskapet och besöket. Ja just det, jag ska ju packa klart! Över och ut.


1 kommentar:

Pernilla sa...

Kul att du gillade etsy! Ha en skon helg. Kram xx