tisdag 1 november 2011

Nytt på matbordet

Ojojoj, jag är lite impad av mej själv som städat undan så mycket hemma. En del saker har hittat sin plats, en del har jag traderat och en del har jag helt enkelt slängt. Firade med att stryka och lägga på ny duk och löpare:


Gillar den rosiga duken och tittade på den i butiken ett tag innan jag slog till. Hjärteljusstakarna är förresten ett sånt där "presentköp". Ibland hittar jag bra saker som jag köper, och när det av nån anledning blir presentpanik (ja ni vet, helt plötsligt blir man medbjuden på en födelsedagsfest eller så har jag brist på tid och/eller pengar...) så kikar jag i min lilla låda. Har jag tur finns det nått som passar den blivande mottagaren. Lat och lite fiffig på samma gång hahaha...

Just dessa värmeljushållare såldes till förmån för Hjärt- och lungfonden och är från Kosta eller Orrefors eller nått sånt. Hade dem i min låda, men blev så förtjust i dem så den som fick presenten var jag själv i slutändan. Måste ju överraska och glädja mej ibland också ;-)

Inga kommentarer: