onsdag 9 november 2011

Vad hände?

Mitt lilla hem är i fullständigt kaos. Helt galet! Innan helgen var det ju så städat och fint, jag åkte bort och nu har jag varit hemma tre dagar (eller ja, kvällar...). Hur, när och varför blev det så här? Äh, ni får se en bild där inte röran syns...


Så här blev det med mina nya gardiner. Känns ovant då jag haft de andra jättelänge - först i min gamla lägenhet och nu i den här ända sen jag flyttade in. Jag vänjer mej nog.
Annars har det varit en ganska hyfsat bra dag. Har haft en del att göra på jobbet, men mest en massa småprojekt så jag slapp iallafall ha dåligt samvete för att jag gick direkt efter stängning. Den senaste tidens alla "måste-göras-nu-fast-det-tar-sån-tid-projekt" är för tillfället avklarade. Gôtt.

PS! Längtar till lördag :-)

Inga kommentarer: