torsdag 29 juli 2010

Att sälja ett liv och köpa ett nytt

Kort jobbpass idag. Börjar kl 3 men innan dess kommer mina sambos nya sambo hit med diverse bohag. Och då slår det mej; Jag ska flytta. Till ett nytt liv. OJ! Men det känns bra.

Har ägnat en del av morgonen till att fundera över saker jag vill sälja. Jag har alldeles för MYCKE' prylar!! Orkar inte dra med mej allt till ett nytt hem. Har bokat inte bara ett, utan två bord till storloppis nästa lördag. Hej va jag ska sälja! Funderar allvarligt på att skänka det som blir kvar till Röda Korsets butik. Trött på dreten.
Har fått för mej att mitt nya kök ska bli 50-talsinspirerat. Inte autentiskt perfekt - har ingen lust att byta vitvaror och köksinredning i en hyreslägenhet - men med den där sköna retrokänslan jag gillar.
.

Såg den här söta kökshandduken på Honey I'm Home och den skulle verkligen passa mej *haha* Lovar att inte köpa nått före flytten, men kan inte låta bli att surfa runt och kolla lite. Så typiskt mej...

PS! Kommer sälja lite småmöbler så är du intresserad av bokhyllor, kontorsstol mm kan du kika in igen nästa vecka. Ska försöka fixa lite bilder...

Inga kommentarer: